Wat mag je verwachten van de job?
• Je staat in voor het boeken en betalen van facturen en verwerken van onkosten
• Je helpt met het opstellen en beheren van de begroting en de voorbereiding en afwerking van het boekhoudkundig jaar , de jaarrekening en de balans.
• Je hebt ervaring met draaitabellen
• kennis van Navision / Bocount is een meerwaarde
• Je ondersteunt samen met je verantwoordelijke de leiding bij het nemen van financiële en beleidsmatige beslissingen.
• Een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid in een dynamische organisatie waar je met alle facetten van de samenleving in aanraking komt.
• Opleidingskansen om je professionele vaardigheden verder te ontplooien.
• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur.
• Correcte loon-en arbeidsvoorwaarden.
• Extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan,..
• Een functie binnen een tof team te Brussel
Ansel Swinnen
vacatures.acv-od@acv-csc.be